I1 RAPTEX ČERNÝ 20L (25,5kg)
Charakteristika | Vodou ředitelná izolační hmota na bázi akrylátů a kaučuku. Slouží k ochraně proti oštěrkování a mechanickému opotřebení spodních, vnitřních a vnějších částí karoserie a vytváří tzv. pogumovaný povrch. Poskytuje zároveň i protihlukovou izolaci. Materiál může být nanesen jako základ a broušen pod vodou. Můžeme být přestříkán jakýmkoliv lakovacím systémem. Po skončení práce je třeba veškeré nářadí očistit vodou. |
Obch. reference pro objednávku | černá 20L plechovka / 1 ks |
Použití | Výrobek špičkové úrovně pro ochranu vnějších a vnitřních částí automobilů, zvláště vhodná na prahy, přední a zadní čela, podběhy, zavazadlové prostory, lemy blatníků, spoilery, nárazníky – včetně nárazníků z plastu.
|
Skladovatelnost | 24 měsíců |
Ředidlo | V případě potřeby voda |
Tužidlo | ----- |
Schnutí / 20°C (60°C) | 2-6 h/20°C , 30 min./ 60°C |
Způsob aplikace | Stříkací pistolí na spodky Tlak: 5 – 6 bar
|
Likvidace odpadu | Odložte na místo určené obcí k ukládání odpadu! |
Příklad nátěrového postupu | |
A) Příprava podkladu
B) Aplikace výrobku
| Z ošetřovaných ploch odstranit asfaltové skvrny. Ošetřované plochy očistit, zdrsnit brusným papírem č. 180 – 240 pod vodou, odmastit (doporučuje se odmašťovací přípravek I1 SC 070). Má dobrou přilnavost i na nebroušené povrchy. Osušit. Korodovaná místa odrezit, natřít základovou barvou 1K nebo 2K. Obsah plechovky řádně promíchat. Lze aplikovat stříkací pistoli na spodky. Stříkat ve vrstvách, tloušťka 1 vrstvy 300 mik.- 2 mm. Při nástřiku kompletního spodku vozu je spotřeba 4 - 5 kg na vůz. Po zaschnutí můžeme I1 RAPTEX přelakovat všemi lakovacími systémy. Po zaschnutí lze brousit (pod vodou). |
Směs není klasifikována jako nebezpečná